6 november 2016 - 21:10 - Marokko
Noura Afia, een Marokkaanse vlogster, is het nieuw gezicht van CoverGirl. Het bekende make-up merk kreeg veel positieve reacties door een jonge moslima met een hoofddoek te kiezen.
De jonge vrouw deelt sinds 2011 tutorialfilmpjes over make up, het dragen van een hoofddoek en andere modetips. De vlogster uit het Amerikaanse Denver heeft ruim 213.000 volgers op social media.
Noura Afia zal deelnemen aan de campagne #LashEquality en zal onder meer in een publiciteit voor de So Lashy Mascara verschijnen.
Noura noemt het « een droom » en stelt dat ze nooit had gedacht dat moslima’s als mode-iconen zouden worden gekozen.
Luchthaven Casablanca: nieuw team pakt bagageproblemen aan
Corruptieschandalen in Tetouan: politici onder druk
Marokko gaat Schotse melk importeren
België versnelt uitzettingen Marokkanen
Marokkaans rode vruchten binnenkort in Chinese winkels
Streamer Ilyas El Maliki veroordeeld tot celstraf
Luchthaven Casablanca: nieuw team pakt bagageproblemen aan
Corruptieschandalen in Tetouan: politici onder druk
Marokko gaat Schotse melk importeren
Designprijs voor elektrische mini-auto uit Kenitra
Marokkanen eisen meer rechten voor dieren
Grote brand verwoest textielfabriek in Tanger (video)
Arrestaties na gewelddadige rellen in Nador
Schoolbus raakt van de weg in Marokko, meerdere gewonden