18 januari 2021 - 22:40 - Economie
Het Marokkaanse toerismebureau ONMT heeft een virtueel platform gecreëerd om Marokko weer op de kaart te zetten. Met ‘B2Marruecos’ wil het bureau Marokko weer aantrekkelijk maken voor de Europese markt.
Volgens de Spaanse website Agenttravel blijft Marokko de favoriete vakantiebestemming voor Spanjaarden die buiten Europa reizen. Marokko, dat als de poort van Afrika wordt beschouwd, wil de toerismebranche weer dynamisch maken voor toeristen buiten het koninkrijk.
Met het digitale platform willen de Marokkaanse autoriteiten een connectie maken met Europa. Spaanse reisbureaus kunnen op het platform in contact komen met lokale Marokkaanse leveranciers om informatie in te winnen over het koninkrijk.
Het platform ‘B2Marruecos’ is van plan om informatie en specifieke trainingen te geven aan professionals in het toerisme. Workshops en webinars staan op de agenda om de geïnteresseerden meer kennis te geven over de bestemming. Tevens zullen alle grote evenementen op het platform worden gezet.
Nieuwe toegangssysteem voor Marokkaanse treinstations
Toekomst Brahim Díaz bij Real Madrid onzeker
Marokko scoort toppositie in klimaatindex
National Geographic landt in Marrakech met exclusieve toeristen
Marokko probeert Frans voetbaltalent te strikken
Minister belooft einde aan bedelarij in Marrakech
Marokkaanse SGMB-bank verkocht
BIM opent megaplatform in Marrakech
Marokko exporteert auto’s naar ruim 70 landen
VS stuurt ondernemers naar Marokko om export te vergroten
Oorlog of niet, handel Marokko-Israël bloeit op
Marokko verwacht sterke daling prijs benzine
Marokkaans rode vruchten binnenkort in Chinese winkels
Belasting, btw, douane...: wat de begrotingswet 2025 voorziet