18 januari 2018 - 19:09 - Marokko
MarocMetrie heeft een nieuw onderzoek uitgebracht naar de meest bekeken programma’s op televisiezenders in Marokko.
Daaruit blijkt dat Al Aoula voornamelijk succes boekt met de serie van komiek Hassan El Jem "Moummou Aynia". Op 3 januari werd de serie door 3 miljoen mensen gevolgd. Op de tweede plek staat de nieuwsuitzending in het Arabisch en op de derde plaats het weerbericht.
Op 2M kijken Marokkanen voornamelijk naar de Turkse serie Samhini met ruim 8 miljoen kijkers en 70,5% marktaandeel. Het programma Rachid Show is tweede met 6 miljoen kijkers voor de uitzending met Dounia Batma. De nieuwsuitzending komt pas op de vijfde plaats met 4 miljoen kijkers.
Marokkaanse luchtmacht investeert in Amerikaans systeem
Zware straffen voor gefilmde aanranding op zeedijk Tanger
Nieuwe alliantie voor Royal Air Maroc
Goed nieuws voor verkeersslachtoffers in Marokko
"WK 2030 enorme kans voor Marokko"
Marrakech en Fez populair bij Europese toeristen
Marokkaanse luchtmacht investeert in Amerikaans systeem
Zware straffen voor gefilmde aanranding op zeedijk Tanger
Nieuwe alliantie voor Royal Air Maroc
Goed nieuws voor verkeersslachtoffers in Marokko
Marrakech en Fez populair bij Europese toeristen
Franse advocate verkracht in Casablanca, richkids gearresteerd
Opnames "Love is Blind" in Marokko
Vrouw aangevallen bij school zoontje in Driouch