4 juli 2020 - 17:30 - Marokko
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT gaat 40 miljoen dirham investeren in promotiecampagnes om meer toeristen in Marokko aan te trekken.
Een aanbesteding werd door de dienst uitgevaardigd voor de ontwikkeling en uitvoering van een eerste internationale communicatiecampagne over de bestemming Marokko.
Het bedrijf dat de aanbesteding wint, zal aan het ONMT een wereldwijde communicatiestrategie voor de komende drie jaar moeten voorstellen, om het toeristisch merk Marokko te promoten.
De Nationale Confederatie van Toerisme (CNT) schat dat de toeristische sector in Marokko 34,1 miljard dirham zal verliezen in 2020. De hotelsector zal naar verwachting 14 miljard dirham omzet verliezen en het aantal toeristische aankomsten zal met 6 miljoen afnemen, wat 11,6 miljoen overnachtingen vertegenwoordigt.
Zes arrestaties na dood scholier in Tanger
Netwerk van corrupte ambtenaren opgerold in Tetouan
Chirurg Hassan Tazi weer aan het werk ondanks rechtszaak
Agent in Rabat geschorst na machtsmisbruik
Nieuwe toegangssysteem voor Marokkaanse treinstations
Toekomst Brahim Díaz bij Real Madrid onzeker
Zes arrestaties na dood scholier in Tanger
Netwerk van corrupte ambtenaren opgerold in Tetouan
Chirurg Hassan Tazi weer aan het werk ondanks rechtszaak
Agent in Rabat geschorst na machtsmisbruik
Nieuwe toegangssysteem voor Marokkaanse treinstations
Marokko scoort toppositie in klimaatindex
Minister belooft einde aan bedelarij in Marrakech
Marokko’s mooiste natuurwonderen