6 mei 2020 - 10:40 - Economie
Ryanair heeft besloten om alle Marokkaanse en andere klanten wiens vluchten werden geschorst als gevolg van de coronavirus epidemie te vergoeden. De Ierse lowcost luchtvaartmaatschappij vraagt hen wel een beetje geduld.
Air Journal bericht dat Ryanair heeft laten weten "een groot aantal berichten op sociale media te hebben ontvangen vanwege de covid-19". Deze berichten werden voornamelijk door klanten wiens vluchten werden geannuleerd gestuurd.
De luchtvaartmaatschappij stelt 75 procent medewerkers minder te hebben om de klachten en terugbetalingen te behandelen en vraagt daarom aan de gedupeerde klanten om even geduld te hebben. Wie een voucher via e-mail heeft ontvangen zal deze in de twaalf komende maanden kunnen gebruiken om een reis te boeken. De vertrekdatum mag later zijn, enkel de boeking moet binnen twaalf maanden gebeuren.
Wie de voucher niet in deze periode gebruikt mag bovendien op een volledige terugbetaling van de ticketprijs rekenen. Wie de tegoedbon maar deels gebruikt zal het verschil terugbetaald krijgen.
Ryanair vraagt tevens aan haar klanten om zich via Facebook te melden om een terugbetaling te ontvangen. Wie dat doet zal via e-mail door de luchtvaartmaatschappij worden gecontacteerd.
Luchthaven Casablanca: nieuw team pakt bagageproblemen aan
Corruptieschandalen in Tetouan: politici onder druk
Marokko gaat Schotse melk importeren
België versnelt uitzettingen Marokkanen
Marokkaans rode vruchten binnenkort in Chinese winkels
Streamer Ilyas El Maliki veroordeeld tot celstraf
Marokkaans rode vruchten binnenkort in Chinese winkels
Belasting, btw, douane...: wat de begrotingswet 2025 voorziet
Chinese gigant voor Marokkaanse HSL
Schulden teisteren Marokkaanse huishoudens
Marokko maakt flinke winst met verkoop gemeenschappelijk grond
Marokkaanse dirham in opmars
China wil in Marokkaanse Sahara investeren
Belastingverlaging in Marokko: niet iedereen tevreden