6 april 2011 - 16:02 - Economie
De Zweedse Hennes & Mauritz (H&M), zou besloten hebben in de kader van haar ontwikkelingsstrategie haar netwerk in het buitenland te vergroten. De modeketen denkt eraan zich dit jaar in Marokko te vestigen.
De Zweedse modeketen, die de prijzen van haar producten heeft behouden in 2010 ondanks de stijgende wereldprijzen van katoen, prijzen die haar reputatie maken sinds 1947, heeft haar winst zien dalen van 30% het eerste kwartaal van 2011.
De groep bezit op dag van vandaag een wereldwijde netwerk van 2206 winkels en 59.440 medewerkers. H&M plant 250 nieuwe winkels te openen waarvan de meesten in China, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten zullen worden gevestigd.
Hotels in Marokko bomvol tijdens Eid ul-Fitr
Lamine Yamal debuteert in Kings League
Spaanse bedrijven dreigen Marokko te verlaten
Hachim Mastour, een verloren talent
Zwitserse post spreekt nu ook Arabisch
Marokko: de virtuele trouwrage
Spaanse bedrijven dreigen Marokko te verlaten
X-Links energieproject Marokko-VK in gevaar
Franse gigant verplaatst banen naar Marokko
Marokkaanse dirham groeit fors
Concurrent Ikea vestigt zich in Marokko
Nieuwe luchtvaartalliantie Marokko en China
Ryanair verdubbelt ambitie in Marokko
Maroc Telecom en Inwi sluiten verrassende alliantie