20 maart 2012 - 11:00 - Economie
Een tv-spot van Koutoubia, toonaangever van de Marokkaanse charcuterie, wordt uitgezonden tijdens de wedstrijden van de Spaanse "Primera División".
Het reclamefilmpje van Koutoubia, die probeert de wereldmarkt van halal vlees te veroveren, is te zien tijdens de wedstrijden van FC Barcelona, gevolgd door meer dan 600 miljoen kijkers wereldwijd.
De Marokkaanse leider van charcuterie, die zijn visueel identiteit vernieuwde in 2010 na 25 jaar activiteit, gebruikt 2300 mensen en heeft een jaaromzet van 1,7 miljard dirham.
Twee maanden cel voor kus in Marokko
Echtgenote Youssef Chippo openhartig over dodelijk ongeluk Rabat
Marokko bereidt zich voor op gewapend conflict met Algerije
Details bezoek Chinese president Xi Jinping aan Marokko
Marokkaanse SGMB-bank verkocht
Onderzoek naar video Marokkaanse kleuter
Marokkaanse SGMB-bank verkocht
BIM opent megaplatform in Marrakech
Marokko exporteert auto’s naar ruim 70 landen
VS stuurt ondernemers naar Marokko om export te vergroten
Oorlog of niet, handel Marokko-Israël bloeit op
Marokko verwacht sterke daling prijs benzine
Marokkaans rode vruchten binnenkort in Chinese winkels
Belasting, btw, douane...: wat de begrotingswet 2025 voorziet