24 maart 2025 - 18:50 - Economie
Het Marchica Lagoon Site Development Agency (AASLM) heeft aan Perspective Agency Sarl de opdracht gegund voor het ontwerpen van de visuele identiteit en communicatiematerialen voor het Marchica lagune-project in de regio Nador.
Het contract, dat na een aanbesteding werd gesloten, bedraagt 856.000 dirham. De opening van de biedingen, die op 23 januari plaatsvond, maakte het mogelijk om de voorstellen van de kandidaten te beoordelen, voordat de evaluatiecommissie op 17 maart haar oordeel velde. De keuze viel op het aanbod dat het best aansloot bij de verwachtingen van de opdrachtgever.
Lees ook: Wereldbank investeert 250 miljoen dollar in Nador
Met deze opdracht wil de AASLM de lagune voorzien van een gestructureerde grafische identiteit en communicatiemiddelen die zijn aangepast aan de lopende transformaties. Het doel is om de ambities van het project door middel van beeld en discours over te brengen, met respect voor de geest van de plaats.
Lees ook: Marokko investeert fors in lagune van Nador
Hoewel het belang van een dergelijke aanpak voor iedereen duidelijk is, roept de kostprijs van 856.000 dirham vragen op bij sommige waarnemers die aandacht hebben voor budgettaire afwegingen bij ruimtelijke ordening.
Stad in Marokko verbiedt motorbakfietsen
Fiscus jaagt op fraude met luxe auto’s in Marokko
Nador centrum voor illegale kansspelen tijdens Ramadan
Archeologen doen ongelooflijke ontdekking in Marokko
Marokko steelt toeristen van Spaanse stranden
Wedstrijd Marokko-Niger zorgt voor nieuw record
Fiscus jaagt op fraude met luxe auto’s in Marokko
Fiscus Marokko verscherpt controle op dubieuze bedrijfsovernames
Tunesische dadelmarkt draait op volle toeren dankzij Marokko
Sigarettenprijzen Marokko: overheid casht flink
Marchica Lagune in Nador investeert in imago
Rabat maakt einde aan Redal
Prijs gasfles in Marokko stijgt aanzienlijk
Chinese megadeal voor Marokko, twee fabrieken en 8500 banen