11 september 2019 - 19:00 - Economie
Het Marokkaans verkeersbureau ONMT heeft een partnerschap gesloten met C-Trip, grootste online Chinese reisagentschap.
De overeenkomst geldt voor een periode van drie jaar en doelt op een toename van het aantal Chinese toeristen die het koninkrijk bezoeken.
Marokko streeft ernaar jaarlijks meer dan 500.000 Chinese toeristen te verwelkomen, met name dankzij de marketingsamenwerkingen met C-Trip.
De overeenkomst werd door Adel El Fakir, directeur generaal van het ONMT, en Liang Jianzhang, president van C-Trip, ondertekend. Het reisagentschap zal meer zichtbaarheid geven aan de bestemming Marokko, met name via online reclamecampagnes.
C-Trip werd in 1999 opgericht en is één van de grootste online reisagentschappen en in China en in de wereld. Het bedrijf zit sinds 2003 in de Nasdaq.
Marokkaanse Muay Thai-vechters in actie op ONE-gala
Donald Trump legt invoerrechten op, Marokko ook getroffen
Walid Regragui ontslagen? Marokkaanse voetbalbond reageert
Auto rijdt café binnen in Tanger, meerdere slachtoffers (video)
Indrukwekkend Russisch zeilschip meert aan in Agadir
Amerikaanse staatssecretaris van Defensie onder vuur om ’kafir’-tatoeage
Donald Trump legt invoerrechten op, Marokko ook getroffen
Spaanse bedrijven dreigen Marokko te verlaten
X-Links energieproject Marokko-VK in gevaar
Franse gigant verplaatst banen naar Marokko
Marokkaanse dirham groeit fors
Concurrent Ikea vestigt zich in Marokko
Nieuwe luchtvaartalliantie Marokko en China
Ryanair verdubbelt ambitie in Marokko