12 oktober 2019 - 19:50 - Sport
Puma heeft woensdag in de Morocco Mall in Casablanca de nieuwe shirt van de Atlas Leeuwen gepresenteerd. Het truitje overtuigt echter niet en krijgt veel kritiek op sociale media.
De Marokkaanse voetbalbond had onlangs besloten om een einde te maken aan de samenwerking met Adidas ten voordele van Puma. Een overeenkomst werd gesloten tot 2023.
Challenge bericht dat de twee nieuwe shirts die werden gepresenteerd zonder verrassing rood en groen zijn. De rode trui is voor thuiswedstrijden en de groene trui voor wedstrijden in het buitenland.
Wat vele fans van de Atlas Leeuwen echter niet bevalt is het design van de twee voetbaltruitjes. Jamal Astaifi, bekende Marokkaanse sportjournalist, noemde de truitjes zelfs een totale flop van Puma.
Het is de derde keer dat de Marokkaanse voetbalbond voor een samenwerking met het Duits sportmerk kiest. Puma werkte al voor het Marokkaans elftal van 1998 tot 2002 en van 2007 tot 2011.
Luchthaven Casablanca: nieuw team pakt bagageproblemen aan
Corruptieschandalen in Tetouan: politici onder druk
Marokko gaat Schotse melk importeren
België versnelt uitzettingen Marokkanen
Marokkaans rode vruchten binnenkort in Chinese winkels
Streamer Ilyas El Maliki veroordeeld tot celstraf
FIFA-ranglijst: teleurstelling voor Marokkanen
Laila, de virtuele Puma-influencer van de Atlas Leeuwen
Moeilijke wedstrijd voor Marokko tegen Algerije
Wedstrijd Marokko-Algerije: om hoe laat en op welk zender (live)
Tunesische bondscoach haalt uit naar Marokko na nederlaag
Brahim Díaz nu al topscorer voor Marokko
Real Madrid-ster kiest Marokko voor romantische vakantie
Achraf Hakimi snelste speler in Champions League